Završni izvještaj Radne skupine za raspodjelu donacije
Radna skupina u sastavu (abecedno): Josip Grgurić, Emil Paravina, Katica Šešo, na svojim sastancima održanim: 10. i 11. prosinca 2007. najprije je konstatirala da su do objavljenog trećeg po redu roka (1. prosinca 2007.) zaprimljeni ovi zahtjevi za dodjelu namjenske donacije „Ariel“:
– iz bolnica / dječjih odjela:
(1) Opća bolnica Sisak, Dječji odjel: ukupno: 34.550,80 kuna
(2) Opća bolnica Slavonski Brod, Odjel za zaštitu zdravlja djece: 62.177,18 kuna
(3) Klinika za dječje bolesti Zagreb (Klaićeva): 35.000,00 kuna
(4) Opća bolnica Virovitica, Odjel za dječje bolesti: 30.000 kuna
– iz grupacije namjenskih sredstava za seminare:
(5) Troškovi za održani prvi Seminar za voditelje i organizatore edukativno-zabavnih aktivnosti djece u bolnici: 43.819,62 kune.
– iz grupacije režijskih troškova, drugi dio:
6) Troškovi komunikacije s bolnicama: telefon, faks, papir, poštarina, grijanje, svjetlo, administrativni, financijski, bankovni i tehnički poslovi u organiziranju provedbe ove namjenske donacije, drugi dio, tj. 7,5% u odnosu na raspoloživih 500.000,00 kuna = 37.500,00 kuna.
Sveukupno zahtjevi: 242.547,60 kuna.
Razmatrajući zaprimljene zahtjeve, Radna skupina je oblikovala ove svoje početne stavove:
· Zahtjevi iz 4 bolnice (Sisak, Slavonski Brod, Zagreb,Virovitica) po vrsti namjene uklapaju se u objavljena Načela za dodjelu donacije.
· Za održavanje prvog, od ukupno tri planirana seminara, u okviru dopunske edukacije zdravstvenog osoblja i volontera potrošeno je manje nego je bilo prvotno planirano (oko 60.000,00 kn), pa se navedeni iznos: 43.8119,62 kn. može u cijelosti prihvatiti.
· Iznos namijenjen za pokriće režijskih troškova (organiziranje sveukupne provedbe donacije: (komunikacija sa svim bolnicama) točno je u okviru objavljenog postotka iz Načela donacije, pa se zato može prihvatiti u iznosu koji je zatražen, 37.500,00 kuna.
Kako je to treća, zadnja rata u 2007. godini, treba uzeti u obzir:
– da je u okviru planiranih ukupno 500.000,00 kuna za 2007. godinu, dosad u prvoj i drugoj rati dodijeljeno: 166.573,95 + 127.500,00 kuna, što je ukupno = 294.073,95 kuna,
– da se u okviru ove treće rate, osim iznosa bolnicama, trebaju pokriti zajednički troškovi održanog prvog Seminara: 43.819,62 kune, te i drugi dio režijskih troškova: 37.500,00 kuna, što je ukupno = 81.319,62 kuna, pa proizlazi da se bolnicama koje imaju zahtjeve u ovoj trećoj rati može dodijeliti preostali ukupni iznos do 500.000,00 kuna, a to je: 124.606,43 kuna.
U takvoj situaciji, ova Radna skupina predlaže Koordinacijskom odboru Akcije donošenje Odluke da se u okviru treće rate namjenske donacije „Ariel“ dodijele ovi iznosi :
1/ Općoj bolnici, Dječjem odjelu Sisak: 34.550,80 kuna
2/ Općoj bolnici, Dječjem odjelu Slavonski Brod: 40.055,63 kuna
3/ Klinici za dječje bolesti, Kirurgija Zagreb, Klaićeva: 20.000,00 kuna
4/ Općoj bolnici, Dječjem odjelu Virovitica: 30.000,00 kuna
5/ Za pokriće troškova Seminara za voditelje edukativno-zabavnih aktivnosti u bolnicama: 43.819,62 kuna
6/ Za pokriće režijskih troškova za organiziranje provedbe donacije „Ariel“, drugi dio: 37.500 kuna.
Sveukupno u trećoj rati dodijeljeno (namjenski utrošeno) ukupno: 205.926,05 kuna.
(a zajedno s 294.073,95 kuna dodijeljenih u prve dvije rate, sveukupno tijekom 2007. godine čini dodijeljenih – namjenski utrošenih sukladno Načelima: 500.000,00 kuna ).
Koordinacijski odbor akcije Za osmijeh djeteta u bolnici prihvatio je i razmotrio izvještaj i prijedlog Radne skupine na sjednici održanoj 11. prosinca 2007., i s tim u vezi, donio Odluku:
1/ Središnji KO donosi Odluku da se prihvaća u cijelosti i bez izmjene prijedlog Radne skupine o dodjeli namjenske donacije „Ariel“ u okviru treće rate u 2007. godini.
2/ O ovoj Odluci odmah obavijestiti bolnice koje su, za koju namjenu i koji namjenski iznos dobile, te da će im taj iznos biti odmah poslan na njihove žiro račune,
3/ Obavijestiti donatora, Procter & Gamble, da je tijekom 2007. namjenski ukupno utrošeno točno kako je bilo i planirano: polovica od ukupnog naznačenog iznosa donacije, (500.000,00 kuna), pa predložiti donatoru da se početkom 2008. u širem sastavu zajednički:
(a) analizira učinak u prvoj godini donacije,
(b) iz analize iznesu konstatacije, primjedbe i prijedlozi,
(c) utvrde polazišta za izradu godišnjeg izvedbenog plana o raspodjeli i utrošku drugog dijela donacije (500.000,00 kuna) u 2008. godini.
KOORDINACIJSKI ODBOR AKCIJE: ZA OSMIJEH DJETETA U BOLNICI
ZAVRŠNI IZVJEŠTAJ RADNE SKUPINE ZA RASPODJELU DONACIJE
Rekapitulacija utroška namjenske donacije “Ariel” u 2007. godini
DOBITNIK DONACIJE: |
RATA U 2007. |
NAMJENA DONACIJE: |
IZNOS KUNA: |
01. Zagreb: Klinika za infektivne bolesti, Dječji odjel |
I |
Oprema dnevnog boravka za aktivnosti djece i roditelja |
42.000.00 |
02. Pula: Opća bolnica, Dječji odjel |
I |
Stolovi i stolice za društveni prostor djece i roditelja |
21.237,00 |
03. Zagreb: Klinika za dječje bolesti, Klaićeva |
I |
Ležajevi za majke dojilje i stolice za roditelje uz bolesnički krevet |
69.000,00 |
04. Varaždin: Opća bolnica, Odsjek za kirurgiju |
I |
Nabava igračaka, slikovnica i potrošnog materijala za djecu |
10.220,95 |
05 Zagreb: Klinička bolnica, Pedijatrija, Vinogradska |
I |
Didaktička sredstva i posteri, za kronično oboljelu djecu |
24.116,00 |
06. Čakovec: Županijska bolnica, Odjel pedijatrije |
II |
Za Igraonicu: igračke, knjige, slikovnice, ormari i potrošni materijali |
14.000,.00 |
07. Vinkovci; Opća bolnica, Odjel pedijatrije |
II |
Za igračke, slikovnice, crtane filmove, kazetofon, stolice i ormariće |
36.000,00 |
08. Zagreb: Psihijatrijska bolnica za djecu i mladež |
II |
Za igračke i ugodni izgled prostora za djecu |
40.000,.00 |
09. Režijski troškovi za provedbu donacije Ariel, prvi dio |
II |
Komunikacija s bolnicama: telefoni, faks, poštarina, papir, režije, administrativni, financijski i tehnički poslovi, prvi dio |
37.500,00 |
10. Sisak: Opća bolnica, Dječji odjeli i kirurgija |
III |
Uređenje dnevnog boravak za djecu, oprema igračkama, knjigama, ormarićima |
34.550,80 |
11. Slavonski Brod: Opća bolnica Dječji odjel |
III |
Senzo-motoričke, društvene i konstruktivne igračke, video igrice |
40.055,63 |
12. Zagreb: Klinika za dječje bolesti, Klaićeva |
III |
Dovršenje sanitarnog čvora za majke dojilje na Kliici za kirurgiju |
20.000,00 |
13. Virovitica: Opća bolnica Dječji odjel |
III |
Nabava igračaka i opreme za dnevni boravak djece i roditelja |
30.000,00 |
14. Seminar za voditelje edukativno-zabavnih aktivnosti s djecom u b. |
III |
Za prvu grupu: 33 polaznika iz 12 bolnica i DND, put, pansion i obimni set literature |
43.819,62 |
15. Režijski troškovi za provedbu donacije Ariel, drugi dio |
III |
Komunikacija s bolnicama: telefoni, faks, poštarina, papir, režije, administrativni, financijski i tehnički poslovi, drugi dio |
37.500,00 |
UKUPNO: |
I-III |
Sukladno propozicijama iz Načela za |
Dodjelu donacije „Ariel“ u 2007.
500.000.00
Šira dokumentacija (originali zahtjeva, priloga i odluka) može se dati na uvid u sjedištu Akcije.