Ulaganje u djecu je višestruko ulaganje u budućnost
Zašto društveno odgovorno poslovanje?
Novija istraživanja pokazuju da su vodeće tvrtke dokazale da se konkurentnost može postići uključujući društveno odgovorno poslovanje (DOP) i održivi razvoj u poslovnu strategiju, marketing i komunikacije. Istraživanja također pokazuju da veliki broj tvrtki u Hrvatskoj mora pomnije pratiti trendove i u većoj mjeri uključivati DOP u dugoročnu poslovnu strategiju ukoliko žele u budućnosti ostvarivati dobit.
Europska Komisija definirala je novu politiku o društveno odgovornom poslovanju. U skladu s tom politikom Europska mreža definirala je viziju europske tvrtke budućnosti, Enterprise 2020, a jedan od njezinih glavnih karakteristika je razvijeno društveno odgovorno poslovanje.
Društveno odgovorno poslovanje danas je iznimno važno za ugled svake tvrtke, jer rastući broj kupaca koji daju prednost takvim tvrtkama je trend u usponu. Način na koji se tvrtka odnosi prema zajednici, čini važan dio ugleda svake tvrtke i znatno utječe na njezino poslovanje.
Zašto surađivati s nama?
Istraživanja također pokazuju da tvrtke i ne vladine organizacije imaju interes za suradnju u ovom području, jer zajedno mogu ostvariti više nego pojedinačno.
Zaštita prava djece je važan dio društveno odgovornog poslovanja. Poslovni sektor ima moć zaštititi djecu od štetnih utjecaja i poboljšati njihov život.
Tvrtke koje žele pridonijeti zaštiti djece mogu računati na Savez društava Naša djeca Hrvatske kao partnera s dugogodišnjim znanjem i iskustvom stečenim u radu s djecom od osnutka udruge 1950. godine.
Savez DND želi surađivati i može pomoći tvrtkama u realizaciji društveno odgovornog poslovanja na području zaštite dječjih prava.
Razlozi za suradnju sa Savezom DND-a:
– Savez DND ima ugled u društvu kao organizacija koja godinama djeluje u interesu djece i roditelja
– Umreženost u cijeloj Hrvatskoj kroz 95 lokalnih DND
– Razvijena komunikacija i dugogodišnja suradnja sa školama, lokalnim vlastima (općine, gradovi), lokalnim medijima
– Dugogodišnje iskustvo u izdavačkoj djelatnosti ( razvijene vještine komunikacije, izrada letaka, brošura, publikacija itd.)
– 4 000 + volontera
– 10 000 djece uključeno u aktivnosti Saveza DND-a
– Aktivni na socijalnim mrežama (Facebook, platforma GivenGain ,Youtube i Twitter.)
Vrste partnerstva
Strateško partenerstvo: Udruživanje zajedničkih snaga tvrtke i Saveza-DND-a radi potpore programima za djecu. Savez će u tom slučaju osigurati vidljivost strateškog partnera na svim promotivnim materijalima programa ( letci, naljepnice, brošure, knjižice, majice itd.), na stranicama Saveza, na socijalnim mrežama Facebook, Twitter, Pinterest, i kanalu Youtube te priopćenjima za medije.
Korporativna filantropija: Tvrtka može jednokratno donirati novčana sredstva za programe Saveza, a Savez će osigurati vidljivost.
Marketing opće dobrobiti – U svrhu promocije proizvoda uz pomoć logotipa Saveza DND-a, odredi se iznos svakog prodanog proizvoda za Savez DND-a.
Sponzorstvo događanja – Savez DND svake godine organizira događanja kao što su NAGRADA GRIGOR VITEZ ZA NAJBOLJI TEKST I ILUSTRACIJU U KNJIGAMA ZA DJECU, SMOTRA DJEČJEG STVARALAŠTVA, SUSRET DJEČJIH VIJEĆA i DJEČJI TJEDAN. Događanja imaju visoku posjećenost i medijsku popraćenost. Obratite nam se ukoliko želite biti sponzor na nekim od događanja.
Otvoreni smo i za druge mogućnosti i pozivamo Vas na suradnju!
Sve donacije možete izvršiti na naš račun:
IBAN : HR5823600001101338005