Međunarodni dan obitelji proglasili su Ujedinjeni narodi 1989. godine, obilježava se od 1994. godine, na dan 15. svibnja. Međunarodni dan obitelji prigoda je da se istakne važnost obitelji kao temeljne ljudske zajednice. Obitelj je važna za očuvanje odgojnih, kulturnih, emocionalnih, moralnih i tradicionalnih vrijednosti, te ozračja zajedništva i tolerancije.
Povodom Međunarodnog dana obitelji u školi u Raši puno se razgovaralo o tome što je obitelj, zašto je važna i koliko nam znači. Tako su učenici izradili i brojne likovne radove, pjevali o obitelji, prisjetili se i članova šire obitelji.
Učenici izborne nastave likovne kulture s učiteljicom Sonjom Škalamera Novak, prof. radili su plakate na temu obitelji.
Učenici 1. razreda imali su integrirani dan posvećen obitelji. Na satu hrvatskoga jezika obrađivali su poezija: Moja obitelj; medijska kultura – crtani film: Naše obitelji – pisanje – oluja ideja – što sve imamo u obitelji; na satu prirode i društva – crtanje obitelji; na satu glazbene kulture – pjevanje pjesmice “Čemu služe roditelji”; na izvannastavnim aktivnostima – izrada plakata – Svoju obitelj voli i čuvaj!
Učenici 2. razreda su crtali obitelj , grb svoje obitelji , opisivali tate i mame … crtali ih … pjevali pjesmu složna obitelj … a sve pod sloganom : NIJE VAŽNO IMATI VELIKU KUĆU , VAŽNO JE IMATI SRETAN DOM !
Učenici 3. razreda su razgovarali o obitelji, izrađivali čestitke i cvijet za mame povodom Majčinog dana, dok su učenici 4.razreda na satovima hrvatskoga jezika obrađivali:
a) Oči moje majke, stara japanska uspavanka- interpretacija pjesme (usporedba majčina oka i prirodnih ljepota/jezera,ptica,…),
b) Moja majka, stvaralačko pisanje (stvarni i slikoviti opis),
c) Najjači tata, Mirjana Mrkela- interpretacija teksta (oblikovanje i izražavanje suda o
likovima prema njihovu ponašanju / govor i postupci);praćenje odnose među likovima i raspravljanje o njima;
d) Rasprava: Najjači tata, Mirjana Mrkela (sudjelovanje u raspravi uz poštivanje uljudbena pravila; izražavati svoje osjećaje i raspoloženje).
na satu razrednog odjela: Životne vještine/ Odgoj primjerom, uzori, oponašanje, poticaj na ispravne oblike ponašanja… Što učimo od svojih roditelja?-rasprava (polazni tekstovi: San o tati koji se vratio, J. Galiot i Majka, I. Boždar).
na satovima likovne kulture: Kompozicija /uočavati i istraživati unutrašnju građu formata slike i kompozicijske mogućnosti: MOJA OBITELJ,rad po zamišljanju-flomasteri (članovi obitelji čvrsto su povezani kao prsti na ruci).
Učenici produženog boravka razgovarali su o pojmu obitelji, tko sve može biti obitelj, jesu li nužno obitelj mama i tata ili postoje i drugi oblici obitelji, čine li naši kućni ljubimci obitelj, razgovarali su o tome što za njih znači obitelj nakon čega su uslijedili likovni radovi.
Učenici 5.r. pisali su poruke roditeljima.
Učenici 8.r. razgovarali su o vrijednostima u obitelji i o vrijednosti obitelji.
Na satovima hrvatskoga jezika učenici 5.-8. razreda pisali su tekstove na temu obitelji.