U srijedu 14.9.2022. održali smo početni Okrugli stol projekta „NITI KOJE SPAJAJU – jačanje kapaciteta Društava „Naša djeca“ za lokalnu filantropiju, volonterstvo i otpornost zajednice“ (UP.04.2.1.11.0110) koji će provoditi Savez društava “Naša djeca” Hrvatske u partnerstvu s Društvom „Naša djeca“ Zabok i u suradnji s 20 lokalnih DND-ova diljem Hrvatske.
Projektom će partneri i lokalna Društva iz mreže ojačati svoje upravljačke, financijske i volonterske kapacitete kako bi odgovorili na potrebe svojih korisnika u zajednici, a u cilju jačanja otpornosti svojih zajednica. Ujedno će Savez, unaprijediti i online poslovanje za potrebe u izvanrednim (kriznim) situacijama za rad na daljinu s ciljem učinkovitijeg upravljanja radnim procesima.
Na početku programa, u ime Saveza i partnera sve sudionike je pozdravila Sonja Borovčak, dopredsjednica Saveza DND i predsjednica DND Zabok.
Sve informacije o projektu i aktivnosti predstavile su Snježana Krpes, glavna tajnica Saveza I voditeljica projekta i Manuela Maurović, voditeljica za prikupljanje sredstava u Savezu, dok je Mladenka Majerić, savjetnica za fundraising uvela buduće korisnike u temu fundraisinga te predstavila program edukacije nakon koje će članovi mreže Saveza razviti neke nove i inovativne strategije za lokalno prikupljanje sredstava (od građana i tvrtki i razvoja odnosa s donatorima) te se spojiti u fundraising DND zajednicu.
Jasenka Borovčak, tajnica DND Zabok predstavila je važnost teme volontiranja jer je i volonterstvo dio filantropije i društvena vrijednost, a Savez DND i lokalni DND-ovi već više od 70 godina promoviraju, zagovaraju i žive volonterstvo. Na edukaciji za volontiranje u Zaboku polaznici će proći teme vezane za upravljanje volonterima, lokalno volontiranje, odgoj za volontiranje te krizno volontiranje.
Melita Pavlek, komunikacijska stručnjakinja i moderatorica skupa, ukratko je predstavila devet pravila koja su važna u promociji i komunikaciji EU projekta, s obzirom na količinu informacija koje nas dnevno okružuju u medijskom prostoru i pažnju, te koje su vještine komunikacije potrebne članovima u udrugama da predstave svoju misiju i budu jasni u porukama i vidljivi u javnosti.
Na kraju je predstavljen i lijep i simoboličan vizual projekta za koji je zadužena marketinška agencija REDBRICK iz Zagreba, a koja će dio svojeg angažmana na promociji projektu darovati i kroz društveno odgovorno poslovanje.
Veseli nas što je na predstavljanju projekta sudjelovalo čak pedesetak članova iz 20 Društava „Naša djeca“: Belišće, Bjelovar, Blato (Korčula), Čakovec, Duga Resa, Dugo Selo, Gospić, Križ, Kutina, Našice, Nova Gradiška, Ogulin, Opatija, Osijek, Ozalj, Pazin, Petrovsko, Ravna Gora, Varaždin, Vinkovci, Zabok, Zagreb te članice tijela upravljanja Saveza.
S prvim aktivnostima i edukacijama za korisnike, započinjemo u listopadu, a projekt traje od 23.6.2022.-23.12.2023. godine. Projekt se provodi kroz Europski socijalni fond i poziv „Jačanje kapaciteta OCD-ova za odgovaranje na potrebe lokalne zajednice“. Ukupna vrijednost projekta je 436.782,07 kuna. Bespovratna sredstva osigurana su iz Europskog socijalnog fonda u iznosu 371.264,76 kuna i Državnog proračuna Republike Hrvatske u iznosu 65.517,31 kuna.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda
Sadržaj objave isključiva je odgovornost Saveza društava „Naša djeca“ Hrvatske
Za više o EU fondovima: www.esf.hr i www.strukturiranifondovi.hr