Među učenicima sedmih i osmih razreda Osnovne škole Ivane Brlić- Mažuranić Ogulin započelo je provođenje radionica u sklopu projekta “ 100 ljudi, 100 ćudi” koje organizira Savez društava Naša Djeca Hrvatske.
Nakon radionica za voditelje održanih u Zagrebu u studenom 2014.g., škole sudionici među učenicima provode aktivnosti kojima je cilj edukacija učenika o nenasilnom rješavanju sukoba te razvoj tolarencije među različitim društvenim skupinama.
Nakon što su se uključili u akciju izbora najboljega slogana protiv nasilja, prošli tjedan zanimljivim su se radionicama odlučili osluhnuti senzibilitet učenika kada je riječ o toleranciji i nasilju. A budući da tek razumijevanjem samoga sebe i kritičkom refleksijom prema vlastitom ponašanju možemo prihvaćati i uvažavati druge, učenici VIII. c razreda započeli su aktivnosti igrom “ Kako vidim sebe”. Potom su sve pozitivne osjećaje i ponašanje ugradili u unutrašnjost “ Brižnoga bića” , a negativnosti osvijestilii i zabilježili “izvan” nacrtanoga bića kakvome težimo.
Učenici VII. a I VII. b razreda zaigrali su igru “ Ja sam jedini”, pri čemu smo uvidjeli da gotovo svako naše obilježje ima i netko drugi, da bismo potom zapjevali poznatu pjesmicu “ Bratec Martin” na mnogim jezicima svijeta. Ova je igra prihvaćena i izvedena uz mnogo smijeha, a bila je samo test naše fleksibilnosti jer je uslijedilo putovanje “Europskom željeznicom”. Ovdje je trebalo pokazati istinsku toleranciju jer su za sedmodnevno putovanje vlakom ponuđeni suputnici čija se obilježja na prvi pogled čine odbojnima. Reakcije na ovu igru pokazale su da je rad na toleranciji i nenasilju doista potreban, a osnova je straha i netolerancije neznanje i nepoznavanje činjenica o mnogim stigmatiziranim društvenim skupinama.
Radionice se provode i u ostalim ciljanim razredima, a postavljen je i sandučić za prijavu nasilja u školi. Nadaju se da će ove aktivnosti poučiti sudionike da je tolerancija i uvažavanje različitosti siguran put za skladan život u zajednici.